Edition:

Client Review on Aon plc

Feedback:

(Translated by Google) Scammers ... do not take out a contract in case of work stoppage and especially via the ENGIE energy supplier. 60 DAY FRANCHISE CONSECUTIVE it's just unrealistic and it's a hard and fast scam !!! I pay this insurance 8 € every 2 months via ENGIE for more than 3 years. I am off work and incapacitated for 1 month and a half. Nothing will be supported while I was assured that in case of incapacity for work, I will be guaranteed of course I was signed very quickly when subscribing to ENGIE without showing me the period of franchise obviously otherwise I would never have signed ... In general, a grace period is 20 days maximum ...TO FLEE !!!!Also the assistant who answers you at AON asks you only one question, limit we laugh (knowing that she already knows in advance the answer she will give): Your work stoppage is for how long ?So you're not covered, good day goodbye .... 😂Obviously you protest and she tells you outright to terminate by registered letter, she does not care for 3 years, you paid in the void and for future years again if you do not cancel ...(Original)Des escrocs...ne pas souscrire de contrat en cas d'arrêt de travail et notamment via le fournisseur d'énergie ENGIE. FRANCHISE DE 60 JOURS CONSÉCUTIFS c'est juste irréaliste et c'est une escroquerie pure et dure!!! Je paie cette assurance 8 € tous les 2 mois via ENGIE depuis plus de 3 ans. Je suis en arrêt de travail et en incapacité pour 1 mois et demi. Rien ne sera pris en charge alors que l'on m'a assuré qu'en cas d'incapacité de travail, je serai garantie biensur on m'a fait signer très rapidement lors de la souscription chez ENGIE sans me montrer le délai de franchise évidemment sinon je n'aurais jamais signé... En général un délai de franchise est de 20 jours maximum...À FUIR !!!!Aussi l'assistante qui vous répond chez AON ne vous pose qu'une seule question, limite on se marrant ( sachant qu'elle sait déjà d'avance la réponse qu'elle va donner) : Votre arrêt de travail est pour combien de temps ? Vous n'êtes donc pas couverte, bonne journée au revoir....😂 Évidemment vous protestez et elle vous dit carrément de résilier par lettre recommandée, elle s'en fout pendant 3 ans, vous avez payé dans le vide et pour des années futures encore si vous ne résiliez pas...

Email Us

Our team would love to communicate with you and generally responds within 24 hours.

bestpayrollservices.com Everywhere!

Reach us from wherever you are. Get the latest updates fast.

Facebook

Get updates and follow
us on Facebook

Remain connected with
us on urgent updates

LinkedIn

Access our company
profile page on LinkedIn

 

Copyright 2026 © bestpayrollservices.com. Use of this website constitutes acceptance of Terms & Conditions | Privacy Policy | Legal Disclosure